Обдарована дитина:
виявлення, навчання, розвиток
15 листопада 2018 року у Тернопільській Українській гімназії ім. І.Франка відбулася експериментальна локація в рамках трансфер-містечка на тему «Обдарована дитина: виявлення, навчання, розвиток».
Під час роботи розглянули теорію множинного інтелекту Говарда Гарднера, види обдарованості. Педагогам запропонована ментальна карта роботи. З акцентовано увагу на роботі
лабораторії якості навчання обдарованої дитини та Клубу обдарованих школярів
Тернополя, створення осередків КОШТу в освітніх закладах міста.
Методист Андрій Трофимчук окреслив етапимоніторингу якості освіти випускників ЗЗСО, наголосивши на динаміці росту
навченості учнів за підсумками зовнішнього незалежного оцінювання з чотирьох основних
предметів.
Психолог ТУГ, Оксана Колісник, звернула увагу учасників локації на прогнозування та проектування робити з обдарованими учнями за програмою В.Киричука «Універсал», а також провівши тест «Який твій творчий потенціал».
Марія Нова, заступника директора Українськоїгімназії ім. І.Франка з науково-методичної роботи, у своєму виступізапропонувала модель креативного середовища розвитку особистості. Окреслилаетапи роботи з обдарованою дитиною: пошук і підбор, створення умов, цілеспрямована
робота з педкадрами, навчальна діяльність, індивідуальна робота розвиток академічних
здібностей, розвиток спеціальних здібностей, роботи з батьками. Поділилася досвідом підтримки обдарованихучнів.
Робота у локації завершилася вихідною рефлексією,
екскурсією гімназією та врученням сертифікатів учасникам.
Немає коментарів:
Дописати коментар