Шукати в цьому блозі

середу, 24 червня 2020 р.

Результати моніторингу «Стан реалізації дистанційної освіти в Тернополі під час карантину»

У травні 2020 року лабораторією якості навчання обдарованої дитини проведено моніторингове дослідження для учителів «Стан реалізації дистанційної освіти в Тернополі під час карантину». Анкета була розроблена за допомогою Googlе-форм. Вона містила 6 запитань. Анкету заповнило 190 респондентів з 17 навчальних закладів міста Тернополя. 

Метою моніторингу було визначення особливостей дистанційного навчання, встановлення недоліків і переваг дистанційної форми освіти для учасників освітнього процесу та формування пропозицій щодо подальшого вдосконалення освітнього процесу.

Основними запитаннями були: які типи завдань ви використовуєте під час дистанційного навчання та форми контролю досягнень учнів під час дистанційного навчання. 

Згідно з опитуванням, найчастіше учителі у своїй роботі під час дистанційного навчання використовували відео-конференції (48,5 %), відео- лекції (14,5) та освітні платформи з готовими уроками або їх частинами (12,4 %). Найнижчий відсоток роботи з підручником (3,1 %).

Найефективнішими формами контролю респонденти вважають: письмове виконання завдань та надання фото-підтвердження для перевірки (40,9 %), виконання завдань онлайн, або на електронну пошту вчителя (36,6 %), фото-відеозвіт вчителю (24,4 %).

Моніторинг засвідчив, що учителі міста Тернополя адаптувались до нових умов навчання,  використавши вміння та навички для проведення результативного навчання в дистанційному режимі

Немає коментарів: