Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 17 жовтня 2014 р.

До уваги представників адміністрації ЗНЗ,
які відповідають за роботу з обдарованими дітьми, та вчителів англійської мови
Методичні рекомендації
щодо проведення та перевірки робіт учасників І міжшкільного етапу
Всеукраїнської учнівської олімпіади з іноземних мов у 8-му класі
Перший тур (10 балів)
Знайомство. Представлення.
Хто я? З ким чи з чим я себе асоціюю і чому?
Conversation- 10
Communication skills
Knowledge of grammar
Richness of vocabulary
Creativity
Incentive (additional)
point(s)





Другий тур
Аудіювання (20 балів)
Учасникам пропонується текст тривалістю звучання до 8 хвилин. Темп пред’явлення аудіотексту нормальний. Текст може містити 3–5 % незнайомих слів, розуміння яких досягається на основі контексту або спільності коренів — слів іноземної та рідної мов.
Незнайомі слова, про значення яких неможливо здогадатись, можуть бути виписані на дошці із їх значеннями, але не більше 3-х слів.
Учасники слухають текст два рази. Після другого прослуховування учасники виконують завдання- запитання та чотири варіанти відповіді, позначені латинськими буквами А, В, С, D. Обсяг — 10 запитань.
Для виконання завдань аудіювання відводиться 30 хвилин.
Вартість кожного правильно виконаного завдання — 2 бали. Максимальна оцінка за тур — 20 балів.
Користуватись словниками або іншою довідковою літературою не дозволяється. 
Listening Comprehension test:
20 points (2 for each correct answer)
Третій тур (30 балів)
Читання та творча письмова робота
Учні читають мовчки запропонований текст, У текстах допускається наявність 3–5 % незнайомої лексики, розуміння якої досягається на основі контексту або спільності коренів у іноземній та рідній мовах.
Учням пропонується висловити письмово свою позицію, думку щодо прочитаного. Обсяг роботи 8-10 речень.
Максимальна
кількість балів — 30.
Час виконання  роботи ─ 40 хвилин.
Оцінювання читання та творчої письмової роботи ─ 20 балів:
Обсяг письмового повідомлення ─  0-2 бали
Повнота розкриття змісту – 0-4 балів
Лексична насиченість ─ 2-6 балів
Рівень розвитку граматичної компетенції  ─ 0-6 балів
Заохочувальний бал ─ 0-2 балів
Користуватися словниками дозволяється.
Writing  - 20 points
Understanding of the content
Vocabulary
Grammar
creativity
Additional points





  Четвертий тур ─ визначення рівня усної мовленнєвої компетенції (30 балів)
            Учасник після однохвилинної підготовки має висловитись відповідно до однієї з трьох запропонованих на вибір ситуацій. Комунікативне завдання вважається розв’язаним за умови змістовної та функціональної відповідності висловлювання ситуації, адекватності використання мовленнєвих зразків, а також нормативності мовлення учасника.
            Після завершення монологічного повідомлення учень бере участь у співбесіді з членами журі, обсяг якої орієнтовано 10 реплік (по 5 з боку журі та учасника олімпіади).
            Монологічне висловлювання (12-15 речень) повинно відповідати ситуації, бути повним, послідовним, комунікативно спрямованим (містити особистісні оціночні фрази, власне ставлення  учня до об’єкту висловлювання), лексично насиченим, правильно фонетично і граматично оформленим. За порушення цих вимог знімаються бали.
            Запитання членів журі і учнів повинні бути різного типу. Уточнення і запит додаткової інформації не є окремим запитанням. Відповіді учнів мають бути повними, вичерпними і конкретними, лексично насиченими, правильно фонетично і граматично оформленими.
            Обсяг відповіді може бути різним, але відповідь повинна свідчити, що учень правильно розуміє запитання чи спонукання з першого пред’явлення і адекватно на них реагує.
            Користуватись двомовними словниками під час підготовки і відповіді не дозволяється.
Оцінювання-загальна сума четвертого туру 30 балів у відповідності до критеріїв:
Повнота розкриття теми ─ 1-3 бали
Комунікативна спрямованість ─ 1-3 бали
Інформаційна значимість ─ 0-2 бали
Вимова ─ 1-4 бали
Лексичний запас ─ 1-6 балів
Функціональна адекватність ─ 1-2 бали
Граматична правильність ─ 1-8 балів
Заохочувальний бал ─ 1-2 бали
Topic- 30
Communication skills
Knowledge of grammar
Richness of vocabulary
Pronunciation
informativenesss





 Загальна сума балів за чотири тури: 80 балів

Немає коментарів: