До уваги представників адміністрації ЗНЗ,
які відповідають за роботу з обдарованими дітьми,
та вчителів англійської мови
Методичні рекомендації
щодо проведення та перевірки робіт учасників І міжшкільного етапу
Всеукраїнської учнівської олімпіади з іноземних мов у 8-му класі
Всеукраїнської учнівської олімпіади з іноземних мов у 8-му класі
Перший тур (10 балів)
Знайомство. Представлення.
Хто я? З ким чи з чим я себе асоціюю і чому?
Conversation-
10
Communication skills
|
Knowledge of grammar
|
Richness of vocabulary
|
Creativity
|
Incentive (additional)
point(s)
|
Другий
тур
Аудіювання (20 балів)
Учасникам пропонується текст тривалістю звучання
до 8 хвилин. Темп пред’явлення аудіотексту нормальний. Текст може містити
3–5 % незнайомих слів, розуміння яких досягається на основі контексту або спільності
коренів — слів іноземної та рідної мов.
Незнайомі слова, про значення яких неможливо здогадатись,
можуть бути виписані на дошці із їх значеннями,
але не більше 3-х слів.
Учасники слухають текст два
рази. Після другого прослуховування учасники виконують завдання- запитання та чотири варіанти відповіді,
позначені латинськими буквами А, В, С, D.
Обсяг — 10 запитань.
Для виконання завдань аудіювання відводиться
30 хвилин.
Вартість кожного правильно виконаного завдання
— 2 бали. Максимальна оцінка за тур — 20 балів.
Користуватись
словниками або іншою довідковою літературою не дозволяється.
Listening
Comprehension test:
20 points (2 for each correct answer)
Третій тур (30 балів)
Читання та творча
письмова робота
Учні читають мовчки запропонований
текст, У текстах допускається наявність 3–5 % незнайомої лексики, розуміння якої
досягається на основі контексту або спільності коренів у іноземній та рідній мовах.
Учням пропонується висловити письмово свою позицію, думку
щодо прочитаного. Обсяг роботи – 8-10 речень.
Максимальна кількість балів — 30.
Максимальна кількість балів — 30.
Час виконання роботи ─ 40 хвилин.
Оцінювання читання та творчої письмової роботи ─
20 балів:
Обсяг письмового повідомлення ─ 0-2 бали
Повнота розкриття змісту – 0-4 балів
Лексична насиченість ─ 2-6 балів
Рівень розвитку граматичної компетенції ─ 0-6 балів
Заохочувальний бал ─ 0-2 балів
Користуватися словниками дозволяється.
Understanding of the content
|
Vocabulary
|
Grammar
|
creativity
|
Additional points
|
Четвертий
тур ─ визначення рівня усної мовленнєвої компетенції (30 балів)
Учасник
після однохвилинної підготовки має висловитись відповідно до однієї з трьох
запропонованих на вибір ситуацій. Комунікативне завдання вважається розв’язаним
за умови змістовної та функціональної відповідності висловлювання ситуації,
адекватності використання мовленнєвих зразків, а також нормативності мовлення
учасника.
Після
завершення монологічного повідомлення учень бере участь у співбесіді з членами
журі, обсяг якої орієнтовано 10 реплік (по 5 з боку журі та учасника
олімпіади).
Монологічне
висловлювання (12-15 речень) повинно відповідати ситуації, бути повним,
послідовним, комунікативно спрямованим (містити особистісні оціночні фрази,
власне ставлення учня до об’єкту
висловлювання), лексично насиченим, правильно фонетично і граматично оформленим.
За порушення цих вимог знімаються бали.
Запитання
членів журі і учнів повинні бути різного типу. Уточнення і запит додаткової
інформації не є окремим запитанням. Відповіді учнів мають бути повними,
вичерпними і конкретними, лексично насиченими, правильно фонетично і граматично
оформленими.
Обсяг
відповіді може бути різним, але відповідь повинна свідчити, що учень правильно
розуміє запитання чи спонукання з першого пред’явлення і адекватно на них
реагує.
Користуватись
двомовними словниками під час підготовки і відповіді не дозволяється.
Оцінювання-загальна сума четвертого туру 30
балів у відповідності до критеріїв:
Повнота розкриття теми ─ 1-3 бали
Комунікативна спрямованість ─ 1-3 бали
Інформаційна значимість ─ 0-2 бали
Вимова ─ 1-4 бали
Лексичний запас ─ 1-6 балів
Функціональна адекватність ─ 1-2 бали
Граматична правильність ─ 1-8 балів
Заохочувальний бал ─ 1-2 бали
Topic-
30
Communication skills
|
Knowledge of grammar
|
Richness of vocabulary
|
Pronunciation
|
informativenesss
|
Загальна
сума балів за чотири тури: 80 балів
Немає коментарів:
Дописати коментар