Шукати в цьому блозі

пʼятниця, 16 січня 2015 р.

РОЛЬ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ У ФОРМУВАННІ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ

Володимир Михайлович Сеньків,
методист лабораторіїінноваційно-методичногозабезпеченнярозвиткуосвіти
Тернопільськогокомунального
методичного центру науково-освітніх
інновацій та моніторингу
м. Тернопіль, Україна
                                                               УДК 37.018.43[004+621/122]

РОЛЬ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ У ФОРМУВАННІ
КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ
 The gifted students’ predisposition to the formation of personal communicative competence in social network areanalyzed, the mechanisms of virtual simulation of intellectual quality communication on the basis of practical experienceof the Ternopil Club of Gifted Children are worked out.

Key words: communicative competence, virtual communication, a gifted student (pupil), social network, the Club ofGifted Children.
 http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/Otros_2014_7_8.pdf

Немає коментарів: