Володимир Михайлович
Сеньків,
методист
лабораторіїінноваційно-методичногозабезпеченнярозвиткуосвіти
Тернопільськогокомунального
методичного центру
науково-освітніх
інновацій та моніторингу
м. Тернопіль, Україна
УДК 37.018.43[004+621/122]
РОЛЬ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ У
ФОРМУВАННІ
КОМУНІКАТИВНОЇ
КОМПЕТЕНТНОСТІ
ОБДАРОВАНИХ УЧНІВ
The
gifted students’ predisposition to the formation of personal communicative
competence in social network areanalyzed, the mechanisms of virtual simulation
of intellectual quality communication on the basis of practical experienceof
the Ternopil Club of Gifted Children are worked out.
Key
words: communicative competence, virtual communication, a
gifted student (pupil), social network, the Club ofGifted Children.
http://irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?C21COM=2&I21DBN=UJRN&P21DBN=UJRN&IMAGE_FILE_DOWNLOAD=1&Image_file_name=PDF/Otros_2014_7_8.pdf
Немає коментарів:
Дописати коментар