Шукати в цьому блозі

вівторок, 17 лютого 2015 р.

Національна АКАДЕМІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК УКРАЇНИ
ІНСТИТУТ ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ НАПН України
 Всеукраїнський науково-практичний семінар
РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ ОБДАРОВАНОГО УЧНЯ
ЗАСОБАМИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЕКТУВАННЯ
В СИСТЕМІ ОСВІТИ ТА РОДИНИ
27 лютого 6 березня 2015 р., м. Яремче
ІНФОРМАЦІЙНЕ ПОВІДОМЛЕННЯ
З метою підвищення кваліфікації педагогічних працівників, що працюють у виховній системі психолого-педагогічного проектування соціального розвитку особистості учня загальноосвітнього навчального закладу, Інститут обдарованої дитини НАПН України проводить щорічний Всеукраїнський науково-практичний семінар «Розвиток особистості обдарованого учня засобами соціально-педагогічного проектування в системі освіти та родини» (27 лютого – 6 березня 2015 р.) в м. Яремче Івано-Франківської області.
До участі у семінарі запрошуються: керівники та заступники керівників закладів освіти, практичні психологи, класні керівники, педагоги, що працюють в системі проектування обдарованості учнів, та всі хто бажає ознайомитись з роботою комп’ютерного комплексу «Універсал 4 online»..
ПРОГРАМОЮ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОГО СЕМІНАРУ ПЕРЕДБАЧЕНО:
-         Практичні та індивідуальні заняття з автором комп’ютерного комплексу «Універсал», залежно від рівня підготовки учасників семінару в двох групах: початкова, основна.
-         Колективна, групова, індивідуальна робота з теорії та практики роботи в ДПК «Універсал 3», «Універсал 4 online».
-         Тренінгові заняття зі створення педагогічних ситуацій успіху під час навчально-виховної діяльності.
-         Практичні заняття з конструювання завдань навчального закладу та задач особистісного розвитку; складання системно-комплексного плану роботи навчального закладу; проектів навчального закладу, соціально-педагогічної служби, класного керівника, вчителя-предметника.
-         Майстер-класи, тренінгові заняття з впровадження в практику роботи педагога особистісно-орієнтованих технологій навчання й виховання.
-         Семінарські заняття з проведення комплексної психолого-педагогічної діагностики, аналізу діагностики, моніторингу особистісного розвитку учнів як показника ефективності роботи  класного керівника, психологічної служби  навчального закладу.
Детальна інформація за адресою: 

Немає коментарів: