Перш за все, замість того, щоб скаржитися, можна подякувати за те, що таке проводиться у нашому місті та люди докладають чималих зусиль, інвестують свій час та ресурси для проведення олімпіад.
"Перш за все, замість того, щоб скаржитися, можна подякувати..." Цікава логіка. Головне сам факт проведення, а все інше не важливе :).
"І яким же чином батьки дітей без зв'язків змогли зробити такі "об'єктивні висновки" не будучи присутніми на самій олімпіаді?" Запитання яке дійсно вводить в ступор, дійсно, як же можна знати?? Може моя дитина там була....
По суті. Аудіювання проводили різні викладачі для різних груп (учасників олімпіади), що вже ставить в нервні умови всіх дітей (різна дикція, вимова, голос, ...) а це має велике значення, тому, що інформація спиймається на слух. Можна було зробити це в одному залі для всіх або використати аудіозапис. Під час усного мовлення "члени жюрі" просто не слухали дітей а займалися своїми справами (просто розмовляли між собою або по телефону), що говорить або про непрофесійність або про упередженість.
Можна говорити, що це не має значення бо це лише олімпіада, але це є як лакмусовий папірець системи освіти і держави в цілому, бо справедливість є основним чинником виховання нашого покоління.
А нічого, що разом зі звичайними дітьми, вивчаючими предмет самотужки, в олімпіаді брали участь особи, які довгий час проживали за кордоном, і англійська мова для них стала такою ж рідною, як українська? Воістину справедливе розподілення сил та можливостей.
7 коментарів:
Результати упередженні!!!! Оцінювання не справедливе!!! Відношення до учасників вибіркове!!! Одне питання - для чого такі олімпіади?
Батьки дітей без звязків.
Перш за все, замість того, щоб скаржитися, можна подякувати за те, що таке проводиться у нашому місті та люди докладають чималих зусиль, інвестують свій час та ресурси для проведення олімпіад.
І яким же чином батьки дітей без зв'язків змогли зробити такі "об'єктивні висновки" не будучи присутніми на самій олімпіаді?
Можете будь ласка сказати, де можна подивитися результати конкурсу імені Петра Яцика, що відбувся 16.11.2019 у 24 школі.
"Перш за все, замість того, щоб скаржитися, можна подякувати..."
Цікава логіка. Головне сам факт проведення, а все інше не важливе :).
"І яким же чином батьки дітей без зв'язків змогли зробити такі "об'єктивні висновки" не будучи присутніми на самій олімпіаді?"
Запитання яке дійсно вводить в ступор, дійсно, як же можна знати?? Може моя дитина там була....
По суті.
Аудіювання проводили різні викладачі для різних груп (учасників олімпіади), що вже ставить в нервні умови всіх дітей (різна дикція, вимова, голос, ...) а це має велике значення, тому, що інформація спиймається на слух. Можна було зробити це в одному залі для всіх або використати аудіозапис.
Під час усного мовлення "члени жюрі" просто не слухали дітей а займалися своїми справами (просто розмовляли між собою або по телефону), що говорить або про непрофесійність або про упередженість.
Можна говорити, що це не має значення бо це лише олімпіада, але це є як лакмусовий папірець системи освіти і держави в цілому, бо справедливість є основним чинником виховання нашого покоління.
А нічого, що разом зі звичайними дітьми, вивчаючими предмет самотужки, в олімпіаді брали участь особи, які довгий час проживали за кордоном, і англійська мова для них стала такою ж рідною, як українська? Воістину справедливе розподілення сил та можливостей.
gapon.te.ua
Там є спеціальна стаття
Дописати коментар