У травні 2020
року лабораторією якості навчання обдарованої дитини проведено моніторингове
дослідження для учителів «Стан реалізації дистанційної освіти в Тернополі під
час карантину». Анкета була розроблена за допомогою Googlе-форм. Вона містила 6
запитань. Анкету заповнило 190 респондентів з 17 навчальних закладів
міста Тернополя.
Метою
моніторингу було визначення особливостей дистанційного навчання, встановлення
недоліків і переваг дистанційної форми освіти для учасників освітнього процесу
та формування пропозицій щодо подальшого вдосконалення освітнього процесу.
Основними
запитаннями були: які типи завдань ви використовуєте під час дистанційного
навчання та форми контролю досягнень учнів під час дистанційного навчання.
Згідно з опитуванням, найчастіше учителі у своїй роботі під час дистанційного навчання використовували відео-конференції (48,5 %), відео- лекції (14,5) та освітні платформи з готовими уроками або їх частинами (12,4 %). Найнижчий відсоток роботи з підручником (3,1 %).
Найефективнішими формами контролю респонденти вважають: письмове виконання завдань та надання фото-підтвердження для перевірки (40,9 %), виконання завдань онлайн, або на електронну пошту вчителя (36,6 %), фото-відеозвіт вчителю (24,4 %).
Моніторинг засвідчив, що учителі міста Тернополя адаптувались до нових умов навчання, використавши вміння та навички для проведення результативного навчання в дистанційному режимі
Немає коментарів:
Дописати коментар